به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پیامی هفته ارتباطات و روابط عمومی را به همه مدیران، کارشناسان و فعالان این عرصه که با ابتکار شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به شعار " روابط عمومی آینه همدلی و هم زبانی " مزین شده ، تبریک گفته است.
"محمدعلی طالبی" در این پیام آورده است : روابط عمومی بعنوان تنظیم کننده روابط و تعاملات درون و برون سازمانی از جایگاه مهم و قابل توجهی برخوردار است زیرا عملکرد درست و سازنده این واحد ، یکی از عوامل تأثیر گذار در جلب اعتماد مردم به سازمان می باشد .
"طالبی" به وظیفه خطیر روابط عمومی ادارات و نهادهای دولتی به ویژه در بحث اطلاع رسانی هنرمندانه از خدمات عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و افزوده است : در حالیکه تلاشهای گسترده و بی وقفه خادمان مردم در دولت تدبیر وامید منجر به تحولات و رویکردهای مثبتی در بخشهای مختلف از جمله عرصه های سلامت ، دیپلماسی فعالانه خارجی ، توجه جدی به موضوع صیانت از حقوق شهروندی و کرامت انسانی ، دفاع شرافتمندانه و شجاعانه از حقوق ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای، کاهش چشمگیر وابستگی بودجه کشور به منابع نفتی و توجه به سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در بحث اقتصاد مقاومتی و ... را به دنبال داشته است نقش روابط عمومی ها در تبیین و تشریح این دستاوردهای عظیم ، نقشی حیاتی است که روابط عمومی ها با تدوین برنامه های دقیق و بهره گیری از توان همه نخبگان فرهنگی و هنری بیش از پیش در این عرصه ورود کرده و خدمات لازم را ارائه نمایند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داده است : آنچه که روابط عمومی در قیاس با سایر واحدها متمایز ساخته آمیختگی فعالیتها و خدمات آن با هنر، خلاقیت و نشاط است و بی تردید بهره گیری درست کارکنان خدوم این عرصه خطیر از تکنیک های روز در بحث روابط عمومی، راه را برای تعالی روابط عمومی ها در خدمت رسانی سازنده به مردم شریف هموار می سازد .
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

پنجشنبه 25,ژوئن,2026